Tröttlama

Igår la jag mig klockan 20. Idag vaknade jag klockan 6:30. Man skulle alltså kunna tro att jag är aspigg. Det var jag också, i början. Men tvätt, städ, shopping med två barn och Kim, ute-lunch med två barn och Kim, lekplatshäng hos mormor, dunkgömme och undanplockning har gjort sitt, och nu ligger jag på soffan som en klubbad säl. Väntar på att Julie ska somna- Sienna stannade hos mormor- så att jag ska kunna plugga ostört. Boken jag läser till nu är astrist. Sådär troligt att jag kommer läsa mer än fem sidor. Ungefär lika troligt som att jag och Kim orkar koppla in skrivaren och fixa fram inkomstpapper till förskolan. Eller att vi läser på om pensionsspar och för över lite pengar. Mitt enda hopp är att jag lyckas muta mig själv med godis. En bit godis per sida av "Identitet". Kan hända. Kan också hända att jag äter upp hela påsen utan att göra en enda sak till. Vem vet? Jag. Jag vet. Kass lama. 
 
Krokodiljakt
 
Dunkgömme

Kommentarer
Postat av: Netti Starby

Du behövde säkert sömnen och ha en fortsatt mysig kväll! :-D Kramis

2017-08-26 @ 20:39:33
URL: http://nettistarby.blogg.se/
Postat av: Mirre Sweetwords

Hehe ja du hur vart det undrar man ju =D

2017-08-26 @ 21:42:17
URL: http://myflowergirl.blogg.se/
Postat av: Mamma/mormor

Kan va att du gör rätt i att ta ledigt ibland. Och bara struntar i allt det där på din "att göra- lista". Det går lika bra en annan dag 😀😘😘

2017-08-26 @ 21:52:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0