Helt normal lördagssysselsättning

Kim är och festar, medan jag är själv hemma med ungarna. Nice, tänkte jag, egentid efter att de har somnat! Jag ska plugga en massa. För trött. Jag ska ta ett långt bad med en ny bok. För trött. Jag ska passa på att se en film som han aldrig vill se. För trött. Jag ska i alla fall läsa ett par sidor. För trött. Jag ska sova. Godnatt. Väl spenderad lördagskväll. 
 
Hängde på Leos idag. Sienna var bjuden på kalas där, så jag och Kim rastade Julie tillsammans med min mamma. Helt okej att vara 3 vuxna på en ettåring. Efter en stund dök Sienna upp och joinade oss. Jag förstår varför de inbjudna gillar kalas på Leos, men för födelsedagsbarnet måste det ju vara snopet; man hinner ju knappt träffa sina polare för alla springer på olika håll. Med det sagt, gissa var Sienna vill tillbringa sin femårsdag?

Kommentarer
Postat av: Mamma/mormor

Kul ställe 😀! Men jisses så trött jag var efter, hahahaha!

2017-02-18 @ 19:42:05
Postat av: Mirre - Sweetwords

Så mysigt att vara på leklandet, perfekt kalasfirande och hehe ja ibland är man trött, lika bra att passa på då din karl ändå inte är hemma och sova ikapp

2017-02-18 @ 21:40:50
URL: http://sweetwords.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0