Läggdags

Efter tio minuter på praktiken idag konstaterade min handledare att det nog var bättre att jag gick hem klockan 14:30 än var med på eftermiddagsmötet. Jag höll vackert med. Men lyckades trevligt nog vara med på allt fram tills dess. Nu är jag dock rätt slut. Så pass att jag faktiskt tänkte lägga mig. Konstigt att lägga sig innan sin fyraåring? Nääääväl?
 
Kim lärde ungarna att massera varandra igår. Huuuur sött? De älskade även när han masserade dem. Dock inte när jag gjorde det, för då smet de från mitt knä och försökte få plats i hans istället. Jag blev sjukt sårad. Eller inte. Fast lite?

Kommentarer
Postat av: Mamma/mormor

Efter rysarinfluensan får man vara trött! Så gulligt med massagen ❤️.

2017-02-27 @ 23:39:25
Postat av: Mirre - Sweetwords

Fortsatt krya på dig och så sött hon masserar

2017-02-28 @ 22:17:18
URL: http://sweetwords.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0