Nice dag + vecka!

Fantastiskt trevligt dag idag. Elev sa till ordinarie lärare att hen inte skulle ta illa upp, men att eleven gillade mig mer som lärare. Kaaaaaan visserligen ha berott på att jag kunde ge eleven 1:1 undervisning, men här är vi inte petiga. Beställde böcker inför nästa sva-delkurs, och upptäckte att jag redan läst en. Hell yeah. Fick skickad examensarbetsmall, i vilken jag bara kan lägga in mitt pågående arbete under rätt rubrik. Dessutom har läraren skrivit vad varje delrubrik kan innehålla. Snacka om tidssparande när man är helt ute och cyklar som jag varit. Observatören från förrförra fredagen mejlade min handledare och frågade om hon höll med om att jag borde ha VG i betyg. Trevligt trevligt. Extra bra att min handledare höll med. Och trevligheterna fortsätter. Bio vankas på torsdag kväll med praktikelever, handledare och handledares medmentor. Roligt! Mellan skola och bio ska jag bjuda handledaren på mat här hemma. Svettigt både tidsmässigt och psykmässigt med mina vilddjur, men det ska bli kul ändå. Och sedan bio med stort gäng på fredag och Leos lekland med Julie på lördag, medan Sienna är på kalas där. Känns som en helt okej vecka, om vi säger så. Bra början och bra fortsättning. Och det viktigaste- sedan är det lov!
 
Och en glad bild på det!

Kommentarer
Postat av: Mamma/mormor

Härligt! Kan man hänga med till Leos 😳?

2017-02-13 @ 22:36:07
Postat av: Marie

Hihi kul att de gillar dig, samt roligt med Leos Lekland

2017-02-14 @ 14:27:26
URL: http://sweetwords.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0