Ynklamor fick hjälp

Fördelen med att ungarna är sjuka samtidigt som en själv. 17:30 bad Sienna att få lägga sig. 17:50 ville Julie sova. Nu är jag bänkad i sängen. Första dagen då jag inte tog en riktig powernap (kan dock ha slumrat till vid två tillfällen) och det känns som att jag har varit ute och idrottat hela dagen. Tur att Kim insåg eländet. Kl 10 steg han innanför dörren för att hjälpa till. Han började med att ge oss alvedon och vätska. Bra där, för Sienna började bli uttorkad! Stackars min lilla Bus. Världens sämsta mamma. Och det enda sjuklingen vill göra är att spela spel, vilket jag inte orkar. Dumförkylning! Nu ska vi sooooova och hoppas på bättring till imorgon. 
 
Så här låg Sienna från 18 igår till 10:30 idag. Sedan tvingade Kim i henne alvedon och vätska. 

Kommentarer
Postat av: Mirre - Sweetwords

Men det var då värst, låter som vår influensa förra året då vi var däsckade 3v

Krya krya

2017-02-23 @ 20:49:51
URL: http://sweetwords.se
Postat av: mamma/mormor Lena

Vätska och Alvedon med jämna mellanrum måste sjuklingar ha i sej, slarva inte med detta!Hoppas det har vänt idag <3

2017-02-24 @ 13:06:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0