Stolt moder till duktiga barn

Mina duktiga ungar. Detta har hänt de tre senaste dagarna:
  • Sienna har lärt dunkgömme. Och bra dessutom! Bästa grejen. Fatta hur kul det är att leka utomhus nu?
  • Julie har lärt sig snacka. Visserligen har det dykt upp nya ord nästan varje dag i ett par veckor, men nu har det exploderat. Ungen försöker sig tom på meningar! Ursött.
  • Sienna lärde sig läsa igår. Seriöst! Vi satt och lekte med bokstavsmagneter när hon bara helt plötsligt kopplade det. Sweet! Så duktig. 
Dunkgömme med min mamma och syrra idag. Och Sienna då. Sjukt kul! Julie fick roa sig med hink och spade, för hon bara avslöjade mig annars.

Kommentarer
Postat av: Mamma Malin

Dunkgömme? Vad är det?

2017-01-05 @ 13:01:20
URL: http://www.mammamalin.se
Postat av: Yohanna af Skovde

Vilka roliga framsteg! Dunkgömma är ju galet roligt så det förstår jag gör lekande roligare. Man leker annars alldeles för litens om vuxen

2017-01-05 @ 15:18:05
URL: http://yohannaafskovde.se/
Postat av: Anonym

Vad är dunkgömme? Kurragömma?

2017-01-05 @ 20:21:03
Postat av: Mamma/mormor

Julie greppade också 😊. Dunkgömme. #not . Hon trodde att vi pussade trädet vi räknade vid, för helt plötsligt stod hon där och kramade och pussade på trädet. Det var också ursött ❤

Svar: Hon är fan inte klok.
Lisa

2017-01-05 @ 23:19:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0