Tisdagslista

  • Har och har haft ett härligt jullov med massa sovmorgnar, mys och fått hänga med ungarna. Börjar känna mig lite utvilad och redo för praktik.
  • Hänger just nu hos min mamma med ungarna. Bjuds på mat, lek och sedan ska vi sova över. Lyx.
  • När jag får panik för framtiden kan jag i alla fall lugna mig med att mitt förra jobb vill ha mig tillbaka. Är erbjuden att skriva på papper samma dag som jag hör av mig. Vill visserligen hellre jobba på ett högstadie, men om det krisar då jag bara blir behörig i ett ämne är det en mycket trevlig och betryggande backup. 
  • Snart ölkväll med gamla kollegor. Längtar!
  • Julie hoppade över sin tupplur idag, men betedde sig ändå inte som ett odjur. Nice! Dessutom somnade hon som en stock trots att vi inte är hemma. Bonus. 
Har noll pli på ungen.

Kommentarer
Postat av: Jennifers.nu - Fotograf & mamma tack vare IVF

Låter som ett underbart lov :) precis som det ska vara! Och va skönt med det gamla jobbet. Alltid tryggt med sånna erbjudanden!

2017-01-03 @ 22:40:14
URL: http://jennifers.nu/
Postat av: Mamma/mormor

Men "ungen" hade full koll på oss 😃!

2017-01-05 @ 23:15:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0