Blöjfri Julie, går sådär

Julie ville inte ha blöja och slet förtvivlat i den för att få av den. Jag gav med mig och tog av henne blöjan, och frågade om hon ville gå på potta. Nej! På toaletten? Nej! Ha en ny blöja? Nej! Tog tre minuter, sedan var ungen nerkissad. Av med byxor, på med nya. Jag tänkte att det inte var lönt att bråka om en ny blöja, då hon bara skulle äta och sedan bada. Dessutom hade hon ju precis kissat. Bra plan. Vi åt och jag lyfte ner henne från stolen. Och möttes av detta:
 
Julie, har du kissat?
Nej!
Tillåt mig att tvivla...

Kommentarer
Postat av: Mamma/mormor

Håll ut, hon är på G 😂👍❤️

2017-03-12 @ 18:42:07
Postat av: Mirre

Hehe, ni är ju ändå på g, för vår tös är ju äldre och det gåååååår ju inte, hon envisas ju med sin blöja

2017-03-12 @ 20:33:16
URL: http://sweetwords.se
Postat av: Mamma Malin

Haha, inte lätt det där!

2017-03-13 @ 10:17:30
URL: http://www.mammamalin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0