Julies nappar

Hade ju oerhörda bekymmer för ett par veckor sedan, när jag fick bekräftat att Esska har slutat tillverka de nappar som Julie använder. Och som alla vet så är den damen varken särskilt lätt-tillfredsställd eller flexibel. Men efter att jag slutat hyperventilera läste jag igenom mejlet lite noggrannare, och där stod att de faktiskt hade kvar de gamla napparna på hemsidan så länge lagret räckte. Hallelulja! Jag och Kim la genast en beställning på 10 stycken. Så nu har vi rensat ut alla gamla och ersatt med nya skinande nappar, som kommer att räcka ett tag. Och när de tar slut, då är det faktiskt ödet- och tandläknarnas rekommendationer- som säger att det är dags att sluta med nappar. Hoppas Julie håller med. Tveksamt. Men vi har i alla fall gjort vårt bästa.
 
Ett stycke liten nappälskande dam

Kommentarer
Postat av: Mirre - Sweetwords

Vi gör också vårt bästa här att försöka få henne att sluta, men tandläkarens rek har vi tyvärr överskridit, bra att man kunde köpa där

2017-03-07 @ 13:51:42
URL: http://sweetwords.se
Postat av: Mamma Malin

Haha ja vi ska sluta under året med Charlie och det lär bli intressant!

2017-03-07 @ 15:38:21
URL: http://www.mammamalin.se
Postat av: Mamma/mormor

Bebis o Bappe o Nutte- vill hålla kvar 😀❤️!

Svar: Jag veeeeet! Min lilla småtting!
Lisa

2017-03-07 @ 15:55:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0