Kanske inte vinner nåt flickvänpris?

-Vill du att vi ser något tillsammans, eller är det okej om jag hoppar in i ett bad? Frågade jag artigt sambon, där jag stod insvept i ett badlakan med en bok i näven. 
- Alltså, bada du om du vill.. men vi hade ju köpt chips och dipp? Och vi har jättemycket att se. Och sista avsnittet av Innan Du Dör är släppt?
- Jag kan äta chips i badet, om du blandar dippen?
- Eller så badar du bara en timme, så ser nåt ihop sen? Klockan är ju bara 19.
- Ett avsnitt i så fall. Sen måste jag sova!
- Du har inget problem med att vi ställt om klockan i alla fall, suckar sambon uppgivet medan jag glatt traskar in i mitt bad. 
 
Men i ärlighetens namn, han sov 11 timmar inatt. Jag sov bara 9. 
 
Foto från härlig utelek med kompisar idag. Älskar solen!

Kommentarer
Postat av: Mamma/mormor

Sömn är ett underskattat nöje 😀👍! Liksom bad. Och böcker. Man får prioritera 😛

2017-03-26 @ 19:49:01
Postat av: Mirre

Hehe ja det gäller att prioritera =D

2017-03-26 @ 20:50:16
URL: http://sweetwords.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0