Bästa presenten! + tips

Jag har kommit på bästa presenten till Julie! Hon ska som sagt få Vaiana babydockan, och kommer att älska den. Men vi har velat ge henne en liten grej till, bara för att hon ska få öppna två paket och hinna känna sig lite speciell innan syrran rycker dockan ur nävarna på henne. Och idag kom jag på vad vi ska ge henne! En fotobok! Hon älskar böcker, älskar foton och älskar sig själv. Helt underbart. Jag är så nöjd! För er släktingar som råkar läsa och inte har några idéer, så har jag dock kommit på ett par förslag på presenter. Om än inte lika bra som mina. Hehehe.
 
1. Bamses pottbok (babyland.se)
2. Bamsebestick (storoliten.se eller adlibris.se)
3. Bilbana (lekmer.se eller jollyroom.se)
4. Garage (lekmer.se)
 
Exempel på bilbana
 
 

Kommentarer
Postat av: Mirre - Sweetwords

Oh den bilbanan såg häftig ut

2017-05-19 @ 18:51:21
URL: http://sweetwords.se
Postat av: Mamma/mormor%25252525252520lena

Fotobok med bilder på Julie och en o annan sidekick blir perfekt 😀!

2017-05-19 @ 19:13:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0