Julies önskelista- fail

Julie fyller år om en månad. Som vanligt tänkte jag vara ute i god tid, och tipsa om saker som hon önskar sig. Men jag kommer inte på något! Ungen har fan allt. Och om hon inte har det, så har syrran det. Förutom ett extra rum. Så om någon vill ge oss ett hus är det fritt fram? Men utöver det har jag inga tips. Sorry! Däremot har jag och Kim kommit på bästa presenten som vi redan köpt till henne. Så jag kan skryta lite med den istället. 
 
Fatta hur glad hon kommer att bli?! Hon äääälskar dockor, och hon älskar babyVaiana. Ungen kommer att bli kär!

Kommentarer
Postat av: Mamma Malin

Åh ja, det är så svårt. Ingen aning om vad Moa ska önska sig sen!

SV: Ja, just nu är de gröna men storebrorsans ögon skiftade till han var minst året så vi får väl se vad det blir i slutändan :)

2017-05-11 @ 18:13:08
URL: http://www.mammamalin.se
Postat av: Mamma/mormor

Men naaaw vilken fin docka! Hon kommer definitivt att bli kär ❤️😀

2017-05-11 @ 19:06:30
Postat av: Mirre - Sweetwords

Tycker också det är svårt vad de ska få

2017-05-11 @ 21:34:47
URL: http://sweetwords.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0