Överraskningsklänning

Inför Siennas födelsedag beställde jag en underbart färgglad kalasklänning. Som inte hann komma. Så när den kom nu i veckan tänkte jag att hon kunde få den som en överraskning. Jag hängde in klänningen i garderoben, och Kim bad sedan ungen att lägga tillbaka ett par byxor där. Och så stod vi och smilade som två fåntrattar. Länge. Först svarade nämligen vår artiga femåring "varför ska jag göra allt i denna familjen?! Lägg tillbaka byxorna själv!" Men efter lite tålmodigt lirkande från Kims sida så la hon faktiskt tillbaka byxorna. Utan att se klänningen! Så där stod vi som idioter. Tillslut gav Kim upp och gick fram och pekade på den. Glad blev hon i alla fall. 
 
Seriöst- huuur svår kan den vara att upptäcka?

Kommentarer
Postat av: Netti Starby

Vilken söt klänning och vad typiskt att hon inte såg den först! <3 Kramis

2017-05-01 @ 18:10:57
URL: http://nettistarby.blogg.se/
Postat av: Yohanna af Skovde

Hah! Man ser inte skogen för alla träd :) Har hört rykten från min sambo om att Trolls är en bra film, måste se den!

2017-05-01 @ 19:34:17
URL: http://yohannaafskovde.se/
Postat av: Mamma/mormor

Hon såg den inte för att hon var så arg för att hon får göra allt i familjen 😂😂! Jag ska lära henne att säga " står det slav i pannan på mej ?" när ni tvingar henne till barnarbete 😜

Svar: Please don't
Lisa

2017-05-02 @ 19:27:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0