Siennas fem saker

Fem saker jag är bra på: cykla. Prata nonstop. Simma. Tjata. Klättra. Matvägra.
 
Fem saker jag älskar med min kropp/utseende: mitt långa vackra prinsesshår, mina tjocka täta ögonfransar, min lagom stora kropp, mina vackra blå ögon och mina jämna och fina tänder. (Eller så kan det vara att min mamma är supernöjd med detta. Vem vet?)
 
 Fem saker jag är stolt över: Att jag fick dammsuga idag. Att jag får vara uppe längre än syrran. Att jag kan läsa och skriva. Min roliga lillasyster är jag stolt över. Och allt jag är bra på! 
 
Fem saker jag är tacksam över: Min surfplatta. Min mormor och farmor och kusin Zandra. Min mamma och pappa. Min asballa lillsyrra. Att vi ska få resa och att jag ska få åka på kollo. 
 
Vacker älskling på sin födelsedag

Kommentarer
Postat av: Mirre - Sweetwords

Hehe så rar lista

2017-05-04 @ 14:49:52
URL: http://sweetwords.se
Postat av: Mamma/mormor

Naaaw - sötnosen 😀❤️

2017-05-04 @ 19:31:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0