Tisdagslista

  • Opponeringen är klar! Gick sådär om vi ska vara ärliga, men nu är i alla fall helvetet gjort. 
  • Jag mådde dåligt och kräktes i söndagskväll- men ingen blev smittad! Skööönt att det inte var magsjuka som härjade.
  • 5 dagar kvar till loooooov! 
  • Gick precis en lång häelig promenad med en kompis. Skönt att det är varmt, ljust, att få röra på sig och att snacka av sig. 
  • Mötte en elev från min praktik, som är kaxig och otrevlig och som jag aldrig hann få en bra relation med... och jag var okej klädd, nykter och inte på en joggingtur! Till och med sminkad. Sweet! Annars träffar man alltid elever när man avsolut inte vill, som i exemplen ovan. Ungen ignorerade dock mig totalt. Rätt sweet det med. 
Helt irrelevant bild från häromdagen, som dock är positiv för Sienna hade självmant stoppat om sin trötta syrra. Älskar att de älskar varandra!
 

Kommentarer
Postat av: Mirre - Sweetwords

Hmm liten kaxsig en, lär föräldrarna tar lite på jorden då, samt skönt att det inte verkade vara magsjuka då

2017-05-31 @ 09:39:46
URL: http://sweetwords.se
Postat av: Mamma/mormor

Härligt! Sommar sommar o sol - o loooov ❤️

2017-05-31 @ 18:33:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0