Scare- fail

Lycka är när sambon planerar att skrämma en medan man nattar ungarna, men dottern upptäcker det. När jag kramade om Sienna viskade hon tyst, tyst "mamma, pappa har ställt sig där och försöker skrämma dig". Först uppfattade jag inte vad hon sa, men sedan fick hon en extra puss innan jag ljudlöst tassade fram till dörren. Därefter hoppade jag fram. Det var inte jag som skrek av skräck, kan jag säga. Mohahahaha. Teamwork!
 
Sambon, som spionerar på grannarna. Till hans försvar är de våra polare, och de hade också kikare samt lekte att de kunde morsekod med mobilerna.

Kommentarer
Postat av: Mamma/mormor

Härligt när barnasinnet finns kvar 😂😂❤️❤️😘😘!

2017-11-11 @ 19:58:58
Postat av: Amanda Jona [FOTOGRAF]

Haha åh, underbart ju!

2017-11-12 @ 10:47:11
URL: http://amandajona.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0