Trött moder

Tecken på att man är rätt trött är när man bekymrar sig för att Minimonsterna aldrig sover, då de är människor på dagarna och monster på nätterna. Minimonster är alltså en serie på Netflix. Jag vet inte ens om man kan kalla detta i-landsproblem. Det är mer..  idiotproblem. Tror att jag ska lägga mig extra tidigt ikväll. Helgens veckotvätt, veckohandling och veckostäd känns jusr nu oöverkomligt. Har dessutom lovat ungarna amerikanska pannkakor imorgon, och förutom det ska vi baka tårta till Kim som fyller år. Och så måste jag rätta en hel hög hörövningar och recensioner. Rätt skönt att jag har pausat pluggandet denna veckan. Så som sagt, tidig läggning. Man får hoppas att Minimonsterna också får såna kvällar, även om det inte syns på tv. Och de är ritade. 
 
Lite chips- och grönsaksdippande innan läggdags.
 
 

Kommentarer
Postat av: Mirre Sweetwords

Haha känner igen det där

2017-11-17 @ 19:02:11
URL: http://myflowergirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0