Hemsk moder

Fick hem en lapp från förskolan att det går springmask. Efter två omgångar på två år känner jag mig lite härdad och bestämde mig för att kolla statusen hos ungarna medan de sov. Har efter mycket fumlande kunnat konstatera att Julie är springmaskfri och Sienna är traumatiserad för livet. Sådär kul att vakna med en ficklampa lysande i rumpan på en. Om hon har maskar återstår att se. Får köra den undersökningen i vaket tillstånd, tror jag. Ungefär som när hon var nyfödd och vi tyckte det var en bra idé att göra gipsavgjutning av hennes fötter medan hon sov. Hon tyckte det var lika härligt det.

Kommentarer
Postat av: Mirre Sweetwords

Usscha går det igen, hoppas att de inte är där och rumsstrerar hos Sienna då.

2017-10-24 @ 21:07:47
URL: http://myflowergirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0