Ullaredstrip

Gårdagen tillbringades på Ullared. Jag och Kim hade sedan länge planerat att åka dit under hösten... men sen frågade Corre och Madde och då övergav jag raskt sambon. Om man får välja är det ju snäppet roligare att åka med kompisar. Och man slipper barnvakt. Fick dock knappt umgås med ungarna på lördagen heller, då Kim hade någon pappa/barn kompisträff. 4 pappor med 8 ungar. Jag satt hemma och roade mig med bedömning. Så jag saknade ungarna rätt rejält när jag kom hem igår kväll, och blev hyfsat gråtfärdig när jag fick höra att de somnat 20 minuter tidigare. Försökte ta igen det i morse, men då var presenterna roligare än modern. Är dock nöjd med Ullaredstripen, och känner mig nu rustad för hösten. Och julen. Förutom alla julklappar. Men det blir ett senare problem. Onlineshopping är rätt nice det med. 
 
De fick lite baskläder, klämmor, pyjamashjältarglas, varsin dagbok, Sienna en tidning och Julie en dockpotta och docknapp. Och var sjukt nöjda! Nice.

Kommentarer
Postat av: Netti Starby

Jag håller med dig att det är roligare att åka till Ullared med kompisar men jag förstår att du saknade barnen! <3 Kramis

2017-10-23 @ 21:05:46
URL: http://nettistarby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0