Tisdagslista

  • Mina två jobbigaste arbetsdagar är förbi, och nu blir det nerförsbacke till HELGEN!
  • Sienna och Julie är asroliga. Tramsiga och lite halvjobbiga när de drar igång med sitt stimmande, men de är helt otroligt roliga. 
  • Har kommit igång med SVA-hemtentan. Den är SVÅR! Men jag känner att jag börjar få koll. Satt 1,5 h igår och 1,5 h idag... och har kommit knappt 25%. Och då har jag ändå läst all litteratur och sett alla föreläsningar i förväg! Men som sagt, börjar få koll. 
  • Har fått beröm för två lektioner idag. Märker att jag gillar att undervisa i svenska också. 
  • Gosankorna somnade i tid, för tredje dagen i rad. Sweet!
När de väcktes från en powernap i lördags, innan vi skulle på grillfest. De sov från 16:15-17:45. Och tyckte tydligen att det var natt sedan, för de var rätt svårväckta om man säger så.

Kommentarer
Postat av: Mamma/mormor

Naaaw ❤️❤️😍😍

2017-09-19 @ 21:40:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0