Tisdagslista

  • Ungarna är numera okej med att bli lämnade på förskolan. Hela förra året var det bra, men efter sommaren (med pedagogsbyte för båda) var de ledsna. Nu är de okej igen. Skönt!
  • Båda avdelningarna gillar utflykter, och är iväg nästan hela tiden. Idag fick Julie gå på museum och kolla fiskar. Sienna var på teaterlekplatsen. Kul för dem!
  • Hann leka lite med barnen innan läggdags. Julie lekte mamma, pappa, barn. Jag var barn. Min roll var att ligga i sängen med en nalle och bli klappad. Skönt! Jag vägrade dock nappen. Med Sienna spelade jag klumpeduns och hänga gubben. Imorgon ska jag tjata till mig en yatzyrunda. 
  • Gick en runda med Mia. Skönt att rastas och roligt att snacka. Och gott, eftersom vi handlade choklad. Med vi menar jag jag. Hon åt två rutor. Jag åt resten- på ett 200 grams marabou.
  • Jobbet känns bättre och bättre. Har lite svårt att hitta inspiration då jag känner att jag inte gör någon nytta- är van vid skolor i utanförskapsområde. Men jag trivs ganska bra. Tror att jag vänjer mig. Ska ge det minst detta läsåret. Helst tre (är mentor för åk 7). Blir nog bra. 
Jullan efter mitt och Siennas klumpeduns-parti. Lekte även domino, men det pajade Julie rätt rejält. 

Kommentarer
Postat av: Mamma/mormor

Gillar fotot på Jullan- kombon pyjamas och finkjol 😜😍. Deras dagis är bra! Njut nu av att vara på en bra skola och chilla ett par år ( ge det 3 👍😀), det är utmaning nog att jobba heltid, ha 2 småbarn och plugga halvtid 😅. ❤️😘

2017-09-12 @ 22:30:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0