Kim älskar grillat

Eftersom det äntligen är vår och varmt och härligt så tänkte jag och Kim att vi skulle grilla förra helgen. Om man inte känner Kim, så kan följande samtal ge en indikation på hur herren är som person. Maten var alltså färdiggrillad, och låg på tallriken. 
 
K: Potatisarna var inte helt klara, tycker jag.
L: Det blev lite tokigt, för jag blandade två sorter och en blev klar mycket fortare så jag var tvungen att ta dem. 
K: Gud vad mycket majs vi gjorde! Helt onödigt ju.
L: Fast alla ville ju ha varsin?
K: Köttet var i alla fall inte gott. Kryddan smakar som kräk eller nåt. Jag vill aldrig mer äta färdikryddat kött. 
L: Okej.
K: Och svampen har i alla fall sett sitt bäst före datum..
L: Kanske enklare att säga om du gillade nåt?
K: Vad menar du?
 
Min sambo i ett nötskal. Idag ska det bli 20 C och sol. Niiiice! Så idag kör vi en favorit i repris. 
 
Sienna var i alla fall nöjd med maten

Kommentarer
Postat av: Mamma/mormor

Hahaha! Kimzalabim ❤️

2018-04-21 @ 18:19:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0