Nice surprise

Ungarna älskar McDonalds- och BK-leksaker. Det gjorde jag med när jag var liten. Dock inte nu. Nu försöker jag istället smussla undan plastgrejerna de får, och smygkasta dem. För det mesta går det, men någon ful Scooby doo och en hemsk plastsnigel har vi kvar. Som ungarna aldrig leker med, men har stenkoll på. Hade jag kastat leksakerna hade de aldrig förlåtit mig. De hade nog fan tagit upp det under mitt begravningstal. Så jag är alltid lite rädd när vi äter snabbmat, för jag vet att det blir en ny pryl att kriga om. Därför blev jag mycket positivt överraskad idag, när vi åt på Max. De fick böcker! Är det något denna laman gillar är det böcker. Perfekt storlek, perfekt mycket text och historier som passade Sienna perfekt- vilka Julie såklart då också tror att hon gillar. De fick varsin bok till sitt meal.. och en bok från en flicka som även om hon gillade små portioner inte gillade barnböcker, för hon var typ femton år. Lyx! Vi invigde en av böckerna ikväll. En "skräckbok". Ungarna var asrädda, vilket var jättekul. Hoppas jag tycker det är lika kul inatt när de drömmer mardrömmar och kommer in till mig. 
 
Boken till höger var den som lästes. Den var läääääskig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0