Sienna 6 år

Min underbara älskade stora tjej fyller 6 år idag! 

Vad är din favoritsak att göra om dagarna?
Rita och spela
 
Vad vill du bli när du blir vuxen?
Fröken, på förskola. Och då ska jag jobba på M*** där jag går nu!
 
Vad är du riktigt bra på?
Hjula! (Hahaha nej, not so much)
 
Vilken är din favoritmat?
Amerikanska pannkakor
 
Vad får dig att skratta?
Jag vet inte (allt, när hon är trött)
 
Vad är du rädd för?
Getingar
 
Vem är din bästa vän?
Emmylou
 
Vilken är din favoritfärg?
Guld, silver, lila, blå, turkos
 
Vem vill du gifta dig med när du blir stor?
Ingen!
 
Har du någon superkraft?
Jag har jättebra kraft. Liksom styrka.
 
 

Kommentarer
Postat av: Mamma/mormor

❤️

2018-04-21 @ 09:12:48
Postat av: Yohanna af Skovde

"Jag har jättebra kraft. Liksom styrka" Klockrent svar! :)

2018-04-21 @ 17:57:13
URL: http://yohannaafskovde.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0