Siennas önskelista

Sienna fyller otroligt nog sex år om några veckor. Hon önskar sig mycket rimliga presenter, som en liten klon av sig själv. Men eftersom jag, hennes otroligt smarta moder, inser att detta blir svårt att fixa har jag även knåpat ihop en annan önskelista:
 
  • Cykel (ska köpas av mig och Kim)
  • Böcker (köpes av min moder)
  • Pyjamashjältarkostym Ugglis (köpes inte av någon, då den kostar 400 kr)
  • Sminkdocka
  • Baka steg för steg (finns på plusbok.se)
  • Bakförkläde
  • Spelet Labyrinth 2.0 (MÅSTE vara 2.0 för hon har det andra. Finns på bamba.se)
  • Pyjamashjältarfigurer (de elaka! Hon har redan Ugglis, Gecko och Kattpojken).
  • Radiostyrd bil
  • Kläder (inte barnsliga med tryck, utan sånt som "stora" hade haft- storlek 110-116)
Hon önskar sig inte mer pyssel, även om hon tror det, för det kommer hon att få av alla på sitt barnkalas.
 
 

Kommentarer
Postat av: Mirre

Vår töd gillar också pyjamashjätarna =D, men oj dyra dräkter =D. Kul att få ny cykel =D

2018-04-03 @ 20:29:41
URL: http://myflowergirl.blogg.se/
Postat av: Yohanna af Skovde

"Hon önskar sig inte mer pyssel, även om hon tror det, för det kommer hon att få av alla på sitt barnkalas." Haha! Klockrent med önskelista dock, det blir så mycket enklare!

2018-04-03 @ 21:25:17
URL: http://yohannaafskovde.se/
Postat av: Maria

Har jättedålig koll på vad en sexåring vill ha i present, men jag är övertygad om att hon kommer att bli glad för sina presenter :)

2018-04-03 @ 22:40:01
URL: http://gairamsbilder.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0