Valborgsvila

Började dagen med en liten tripp till simhallen. Dels för att Sienna tjatat, men också för att jag tänkte att ungarna blir rätt möra efteråt- och kan ta en tupplur så att de orkar med Valborg. Gick sådär. Kim väckte precis mig efter att jag sovit i över en timme... medan barnen lekte på sitt rum. Oh well, någon kommer i alla fall att vara pigg ikväll. Kvällen tillbringas med förra helgens grillfamiljer. Sienna fokuserar på att polaren Amanda ska vara där. För Julie är Amandas pappa Kennie viktigast. Han är "hennes älskling". Naw! 
 
Den obligatoriska efter-badet-glassen
 

Kommentarer
Postat av: Mirre Sweetwords

Jag har också somnat till sådär ngn gång och mysigt att vara i badhuset

2018-04-30 @ 16:30:17
URL: http://myflowergirl.blogg.se/
Postat av: Mamma/mormor

Mycket folk på badet ? Trevlig Valborg o 1:a maj ❤️!

2018-04-30 @ 19:29:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0