Kort update

Har nästan bott en vecka i huset nu. Har lärt mig var man överhysteriskt sopsorterar då de har övervakningskameror i soprummet, vilken granne man ska undvika eftersom hon pratar lika mycket som Sienna, samt hur man öppnar fönsterna på glänt. Även tvätt och disk börjar falla på plats. Och jag hittar saker! Idag fick jag upp ungarnas garderob, och i veckan blir Siennas rum färdigt. Förutom lister. Herregud vad de förra ägarna haft okoll på spackel. Sedan kommer jag vara rätt nöjd. Ganska i alla fall. Kim vill ha ett nytt kök. Jag kan absolut leva med ett grodfärgat kök om jag får nytt badkar och ny garderob. Imorgon är det jobb som gäller för mig, medan Kim och Sienna ska skola in Julie. Och på torsdag är det Siennas tur. Första skoldagen! Min stora tjej. Veckan därefter börjar allt med hämtning och lämning och fritids. Ser inte fram emot det, men ser fram emot att komma in i rutiner. Och det gör ungarna med!
 
Sneak peak av Julies rum, när hon leker med sin älskade inflyttningspresent- min mamma köpte ett dockhus till henne! Siennas säng och skrivbord ska dock flyttas ut i veckan.
 

Kommentarer
Postat av: Mamma/mormor Lena

Det tar ett tag innan man kommer iordning efter en flytt, men varje litet steg är så kul 😀! Kul att Lillan lillar dockhuset 😜

2018-08-12 @ 23:06:32
Postat av: Linnéa Lundgren

Åh vad härligt med massa planer och spännande fix med huset! Ser fram emot bilderna 😉😁

2018-08-15 @ 10:42:23
URL: http://mamanea.blogg.se/
Postat av: Ika

See nice ut. Fint golv!

Svar: Eller hur? Vi har inte fixat golven, men jag tycker om dem! Kim håller inte med. Kan inte du visa lite bilder från ert hus? 😘
Lisa

2018-08-18 @ 17:23:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0