Larvig unge

När Sienna var liten så bäddade jag alltid ner henne "som en liten larv", för att hon skulle somna. Dvs rullade in henne i täcket. Givetvis gör jag samma sak med Julie. Och givetvis så är det "bara jag" som kan göra det, och ungarna blir helknäckta om de inte får sin larv. Häromdagen kallade Julie på mig:
 
- Mamma, snutte har trillat ner på golvet!
- Ta den då!
- Det kan jag inte!
- Jo, du har långa armar.
- Jag kan inte ta den mamma! Då förstör jag min laaaaarv! Buuuhuuuuuu!!!
 
Jag vet inte om jag ska skratta eller gråta. Men det är rätt sött, det är det. Störigt, men sött. 

Kommentarer
Postat av: Mamma/mormor Lena

Var det inte Kay som började med det där larvet en gång i tiden 😛? Larvigt men gulligt ❤️

Svar: Joooo! 😘
Lisa

2018-08-04 @ 19:33:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0