Min stora sociala tjej

Sienna har bytt telefonnummer med två kompisar idag. Sienna har ingen mobil. Sienna har alltså lämnat ut mitt nummer till polarna. Inte det jag förväntade mig när jag lärde henne mitt nummer... Som tur är gjorde kompisarna samma sak, så idag har jag smsat en massa föräldrar jag inte känner för att bekräfta relationer och boka en massa lekdejter. Hur gick detta till? Hon föddes ju precis! Min förstfödda. Min stora. Min mamma kallar henne HSB. Hon som bestämmer. 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Linnéa Lundgren

Åh coolt!! Fast skrämmande, gör man sånt?! Smsar okända föräldrar och typ.. "Hej jag är XXX mamma...." 😂🤔 känns långt bort för 3åringen 👌

2018-08-24 @ 23:20:52
URL: http://mamanea.blogg.se/
Postat av: Mamma/mormor Lena

Alltså den här tjejen 😍❤️😂! Hon lider inte av social inkompetens direkt 😛

2018-08-25 @ 00:52:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0