Siennas hår!

Har ju glömt visa hur underbart söt Sienna blev när vi klippte henne. Jag har alltid velat har långt hår, och har liksom vårdat hennes tjocka svall med samma känsliga touch som Rapunzels låtsasmamma. Därför har det burit mig emot att kapa svallet. Men vi bråkade VARJE morgon när jag skulle borsta och sätta upp det- och det var för långt för att Sienna skulle klara det själv. Dessutom var det för långt för att mina darriga tassar skulle kunna göra frisyrer på det, för tungt för att ha i knorr och för mycket för att ha nersläppt (tänk att reda ut den risbusken efter en dag på strand eller lekplats). Så när Sienna själv hade bett om en klippning vid två tillfällen gick jag med på det. Och när vi var hemma hos kompisar så kom ena kompisens lillasyster- som råkar vara frisör- förbi. Klipp, klipp. Spontant och bra, och vi är båda supernöjda! Kim blev sådär glad, men han är inte så grym på att göra inbakade flätor han heller.
 
Före:
 
(Julie är också jävligt snygg här)
 
Och efter:
 

Kommentarer
Postat av: Mamma/mormor Lena

Julie 😂😂😍😘! Sienna är sååååå fin i ny frilla! Vi har alla fattat att hennes långa hår var för din skull 😜

2018-08-15 @ 23:04:27
Postat av: Mamma Malin

Men, åh, så himla fint! Det passar henne jättebra!

2018-08-16 @ 09:46:18
URL: http://www.mammamalin.se
Postat av: Ika

Fiina lilla älskling!

Svar: Ikis, nu vet jag! Kan inte du ha en liten hemlig blogg där vi kan läsa om ditt liv och se bilder! Hade varit så intressant med alla kulturskillnader! Man kan ha lösenord på dem! Så hade vi kunnat följa vad du gör på dagarna. 😍
Lisa

2018-08-18 @ 17:16:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0