Att råka elda upp papper

Hade fixat ett intyg till en elev, som känner att hon behöver lyssna på böcker istället för att läsa dem. Egentligen behövs ett intyg från specialpedagogen, efter ett personligt möte med eleven. Jag gick dock väldigt mycket i god för ungen då jag känner att det verkligen hade hjälpt henne. Specialpedagogen lät sig övertalas. Hon fick ett intyg. Nu måste jag be specialpedagogen om ytterliggare ett. Eleven råkade nämligen elda upp det första. I kid you not. Hon råkade, på riktigt, elda upp det. Trots att hon visste hur viktigt det var. Jag vill ha jullov. 

Kommentarer
Postat av: Mamma/mormor Lena

”Råkade” 😤? Då kan hon vänta med ett nytt, åtminstone till nästa termin.

2018-12-10 @ 20:50:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0