Fördelar med nationella prov

Sienna och Julie turas om att ha feber här hemma. Kim vabbar och snorar. Jag har för första gången i mitt liv varit på väg att tappa rösten, vilket är sådär för en lärare. Som tur är har det varit nationella prov denna veckan. Jag fasade för det innan.. men har nu insett att det inte är så illa ändå. Rättningen kommer att suga, men själva tillfällena var rena lyxstunder. 3 timmars sittande i ett tyst klassrum där ingen elev ställer frågor och man inte måste vare sig prata eller ha med material. Det satt tom en lapp på dörren om att vi inte fick störas. Hallelulja! Jag hann bedöma 50 uppsatser och skicka en massa mejl och börja lägga in betyg i infomentor. Helt underbart! Extra lyxigt när man inte har mycket röst, som sagt. Imorgon är en kort dag för mig och en vilodag för resten av familjen. Sedan tänkte jag att vi alla skulle bli friska. Kan vi förtjäna. 
 
Sötis som somnade medan hon kollade på mobilen  Spana in snutten 😍

Kommentarer
Postat av: Mamma/mormor

Naaaw 😍! Ni är värda en skön och frisk helg 😘❤️

2018-02-09 @ 09:13:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0