Bingolottostress för äldre damer

På lille julafton har vi som tradition att inleda julen med uppesittarkväll hos min syster. I år var första året min mamma var med. Det gick sådär för henne. Min syrra hade nämligen satsat och bestämt att de skulle ha två lotter var. Och min mamma är inte den mest stresståliga av tanter, om man säger så. Efter en stund kände hon dock att hon började få koll på läget, och utbrast glatt "nu kan jag detta! När ska vi skrapa nästa ruta?". Tyvärr menade hon inte spel 2. Hon menade att hon bara ringat in siffrorna på de översta fem raderna... och missat de understa 10- på två lotter. Naw! Tror vi får öva lite extra inför nästa jul. Och kanske satsa på en lott var då. 
 
❤ knäppistant

Kommentarer
Postat av: Mamma/mormor

Det var en pärs 😅😂

2018-01-04 @ 15:05:30
Postat av: Frida

Du glömde nämna att hon gick efter nummer två pga att programmet var så långdraget? 😂 ville bara ”skrapa” klart sen kasta lotterna. ”Äsch! Jag kollar i efterhand om jag vunnit eller ej”

Svar: Hahahaha sant!!
Lisa

2018-01-04 @ 18:28:42
Postat av: Mamma/mormor

Jag kollade dom faktiskt, på riktigt 😀. Ingen vinst. Skitlotter och skitprogram 😜😅

2018-01-11 @ 14:58:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0