Fotograferingsvinst

När Julie föddes var vi på nyföddfotografering med henne. Fotografen sökte syskon för att ta bilder till en tävling och om man ställde upp så fick man själva fotograferingen och en bild gratis. Vi nappade! Vi blev supernöjda med bilderna och de pryder vårt vardagsrum. Häromdagen när fotografen- följer henne på facebook och instagram- hade en utlottning av en fotografering och en bild skrev jag en kommentar. Inte en djup och bedjande, utan bara att jag ville ha en bild på mina döttrar, 2 och 5 år. Och var en av de som vann! Yey! Där har vi ett svar på om det man skriver betyder något när de lottar. Uppenbarligen inte alls. Så nu ska mina vackra barn fotas igen. Undra om fotografen minns oss, och i så fall får panik när hon ser Julie igen. Den ungen protesterade nämligen mot att fotas redan när hon var 10 dagar. Men om någon klarar det är det denna fotograf! Hon fick till och med Sienna att somna under syskonfotograferingen- och Sienna var då tre år. Dagens problem är alltså: vad ska barnen ha på sig? Jag väljer mellan svarta spetsklänningar, blå- och vitrandiga bomullskläder eller hängselshorts och vita linnen. Mycket svåra beslut. Kim är lika stöttande som en kaktus och tjurar mest för att jag kommer handla kläder för mer pengar än vad fotograferingen hade kostat. Han har fel. Dessutom är det kul att ha proffsiga foton. Och kläderna kan ju ungarna använda igen. Så för att sammanfatta: yey!
 
Oj vad rakt våra ramar står, ser jag nu. Bilderna är i alla fall härliga. Av Anna Arvidsson. 

Kommentarer
Postat av: Mamma/mormor

Hängselshorts, hängselshorts, hängselshorts 😀👍🤝👐🙌!

Svar: De är beställda! 😁
Lisa

2018-01-22 @ 21:16:41
Postat av: Frida

Hahahahha kaktuskim

2018-01-22 @ 22:08:39
Postat av: Mirre Sweetwords

Så fint med fotona

2018-01-22 @ 22:36:14
URL: http://myflowergirl.blogg.se/
Postat av: Maria

Så fina foton :)

2018-01-22 @ 23:32:46
URL: http://gairamsbilder.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0