Lyxjobb

Sitter och planerar semestern. Är man bortskämd om man tycker att sju veckor är för lite semester? Hehehe. Har även upptäckt att jag är ledig några extradagar i maj. Inte helt fel att vara lärare, alltså. Ska försöka att komma ihåg denna positiva tanke efter onsdag, när jag har 6 stycken utveckingssamtal på 3 timmar. Tur att man serveras tårta och paket på kvällen. Kommer vara zooooombie. Men, för att återgå till bra saker- lov igen om fem veckor. Vårterminen är rätt nice.
 
Mina elever uppskattar nog att jag skriver så fint och är så tydlig. Eller? Hittar ni stavfel- bli ej förvånade, kan inte stava på engelska om det så gällde livet. 

Kommentarer
Postat av: Anna-Maria

Det är ju helt klart en av fördelarna med att vara lärare: loven! :)
Hoppas att utvecklingssamtalen går bra. :)

2018-01-16 @ 09:47:17
URL: http://www.amoll.net
Postat av: Karin

Hej! Hittade ingen mailadress till dig. Kontakta mig gärna om du är intresserad av ett samarbete. MVH Karin

Svar: Hej! Vad för typ av samarbete rör det sig om? Mejla [email protected] Mvh Lisa
Lisa

2018-01-16 @ 17:04:23
URL: http://impera.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0