Tisdagslista

  • Jag har inte influensa. Kanske inte verkar så positivt, men när man har feber och är asförkyld känns det skönt att tänka att det kunde varit värre. 
  • Julie är också förkyld. Positivt eftersom hon varken har influensa eller magsjuka, som går på hennes avdelning. Dessutom innebär det att jag MÅSTE vara hemma imorgon. Kämpade mig till jobb idag. Var sådär. 
  • Snart lov!
  • Går bra på jobb, både med elever och kollegor och planering. 
  • Älskar att bara jobba och inte plugga! Så mycket mindre stressigt. 
Min lilla sjukling när hon matade sin docka med semlegrädde igår.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ahaaa! Därför var hon så trött igår ❤️. Krya på er 😘😘

2018-01-30 @ 21:52:50
Postat av: Anonym

Säger Mårrmårr ❤️

2018-01-30 @ 21:53:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0