Bio på deco bar

Jag upptäckte världens bästa grej igår! Eller, i ärlighetens namn, så var det inte så mycket att jag upptäckte det som att Frida visste om det och bjöd med mig. Och rätt många andra visste om det innan. Men för mig var det nytt. Vad var det då? Bio på Deco bar på Spegeln. En kombinerad bio och bar. Där man sitter i fåtöljer! Underbart! Vi såg Aliens. Jag var snorrädd. Tyvärr hade en viss syster bokat fel datum, men när vi stod där med darrande läppar med våra vinglas och tapas redo och såg ledsna ut så släppte de in oss ändå. Tuuuur att det fanns två platser över! Vi fick dock inte sitta bredvid varandra, så för att bryta isen med herren bredvid så frågade jag lite diskret om det var Alien vi skulle se, för att vi misslyckats med bokningen. Det kunde ju varit att vi inte bara tog fel dag, utan att det då också blev fel film? Han blängde bittert och nedlåtande på mig och väste "AlienS! Vi ska se AlienS!". Ah okej. Men det var det jag menade. Så med ett vinglas i näven satt jag i en mjuk fåtölj och såg rätt film. Mycket, mycket trevligt. För att jag inte skulle känna mig för gammal hade jag även smugglat in godis i en påse. Någon måtta med sofistikationen får det vara. Underbar kväll! 
 
En hen
 

Kommentarer
Postat av: Frida

Bar deco är faaantastiskt! Nästa gång kör vi rad 2 plats 8&9 😂

2018-07-06 @ 22:25:46
Postat av: Linnéa Lundgren

Vilken mysig grej! Får man äta alltså? Jag vill ha en bio där man får prata o kommentera filmen också... 😉

2018-07-07 @ 09:34:51
URL: http://mamanea.blogg.se/
Postat av: Netti Starby

Vilken tur att det löste sig så bra och vilken rolig grej :-D Kramis

2018-07-07 @ 11:25:11
URL: http://starbys.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0