Husägarna

Okej.
Det kan vara så att Kim överreagerade lite.
Det kan vara så att han stressade upp mig till hysteri.
Det kan vara så att mäklaren ringde upp mig och förklarade vad olika saker betydde.
Det kan vara så att jag även fick prata med en mycket lugnande besiktningsperson i telefon, som förklarade skillnaden på faktisk skada och skaderisk.
Det kan vara så att vi insåg vårt misstag.
Det kan vara så att vi har köpt ett hus. Yey!!
 
Bara, here we come! 
Det svarta huset i mitten, med ljust träfärgat staket. Myyyyysigt! Gissa vilka som kommer ta bort staketet runt minigräsmattan som tidigare varit en damm, förresten? Vi har en lite större trädgård på baksidan också. Underbart!

Kommentarer
Postat av: Annika

Grattis! Det kommer att bli jättebra för er!

2018-06-03 @ 18:48:52
Postat av: Jenny

Stort grattis! Hoppas ni kommer trivas 😊

Svar: Tack!! 😃
Lisa

2018-06-03 @ 19:23:39
Postat av: Mamma/mormor

Grattis 😀❤️! Det KAN vara så att Kim inte var den enda som överreagerade 😜. Det här blir bra 😘!

2018-06-03 @ 19:46:17
Postat av: Isabel

Yes! (Jag lovar att inte skrämma iväg er!! 😝)

Svar: Vilket nr bor du på? 😁 ditt äldsta barn går på förskolan va? Vilken?
Lisa

2018-06-03 @ 21:22:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0