Julie 3 år

Min lilla, lilla flicka är stor! Idag fyller Jullan, som absolut inte vill kallas Jullan, 3 år. Huuuuur fort går tiden egentligen? Är man stor blir man såklart tvingad att ställa upp på en födelsedagsintervju.

Vad är din favoritsak att göra om dagarna?
Leka! Med dockor och barbie och mamma pappa barn. 
 
Vad vill du bli när du blir vuxen?
Vet inte! Lärare? (Enda yrket hon vet)
 
Vad är du riktigt bra på?
Att skriva! Jag vill ha pennan! (Försöker sno pennan jag håller i, då jag är gammeldags och skriver intervjun för hand)
 
Vilken är din favoritmat?
Tacos! 
 
Vad får dig att skratta?
Jag vet inte (all typ av vattenlek? Stim med Sienna? Kennie?)
 
Vad är du rädd för?
Vad är det? (Pekar på död mygga) Den är jag rädd för! Och getingar, men då bara visssspar jag så med handen så flyger de iväg.
 
Vem är din bästa vän?
StorElias och Sienna
 
Vilken är din favoritfärg?
Röd!
 
Vem vill du gifta dig med när du blir stor?
StorElias? (Eller Kennie, som visserligen är vuxen och upptagen, men som hon är störtkär i)
 
Har du någon superkraft?
Skriva! (Försöker sno pennan igen)
 
ÄlsklingsPuff

Kommentarer
Postat av: Cissi

Så söt! Så roligt med Födelsedagsintervju ;)

2018-06-16 @ 10:28:03
URL: http://nastanperfekt.blo.gg
Postat av: Frida

Fan, borde köpt en penna till henne i present. Nu får sienna en till istället 😅

2018-06-16 @ 12:03:31
Postat av: Mamma/mormor

Nu är hon stor flicka. Cyklat säkert 1km idag och nästan tagit ett kvällsdopp 😅. För att inte tala om toabesöken 😜👍👏!

2018-06-16 @ 21:03:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0