Julie lillar inte tigrar

Julie tittar på Masha och björnen på sin mobil.
- Mamma, jag vill inte ha denna. Jag vill ha en annan med Björnen!
- Vill du inte se detta avsnittet?
- Nä, där är en tiger! Jag lillar inte tigrar. Jag lillar bara lejon!
 
Jag lillar dig, Julie. Hon säger även B istället för V ibland. Baiana. Bar är Sienna? Naw! 😍
Här åker ungen i full fart på sin födelsedag. Not. Hon vågade inte, utan kröp upp 2 dm in i rutchkanan och drog sig framåt. Kameran blev dock lurad, verkar det som. Min älskade lilla fegis.

Kommentarer
Postat av: Mamma/mormor

Jag lillar Lillan 😍❤️, fast hon är en fegis. Tom rädd för kottar 😜

2018-06-21 @ 21:09:07
Postat av: Cornelia

Sin mobil?

Svar: Hahahha nja.. Siennas. Julir har dock en egen, som aldrig används. Och en surfplatta. 😜 Så ännu värre än det lät?
Lisa

2018-06-21 @ 22:59:33
Postat av: Mirre - Sweetwords

Hehe ja det är så sött,Isabelle säger Ledevarpastej och böberking =D

2018-06-21 @ 23:10:45
URL: http://sweetwords.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0