Skoägarbarnen

Häromveckan köpte jag nya skor till barnen. Visseligen hade de två par gympaskor var och Julie hade ett par crocs , men de behövde båda sandaler och Sienna behövde också något foppatoffleliknande. Först handlade jag Siennas foppatofflor i en butik. Sedan upptäckte jag en annan butik. Den man själv fick skor från som liten, där man kan ta tre och betala för två? Gillade den butiken. Kan ha tänkt att vissa tygskor var bra att ha. Efter denna shoppingrunda fick Jullan skoskav av sina crocs, som dumt nog är av en variant med häl. Så hon fick ett par nya, billiga foppatofflor. Därefter hittade jag ett par av Siennas gamla gympaskor, i Julies storlek, på vinden. Och ett par ballerinaskor. Barnen har nu många par skor. Räknar man med deras två par stövlar var, så har de tillsammans 16 par skor... Tur att de inte växer ur dem snabbt! Eller?
 
 

Kommentarer
Postat av: Netti Starby

Barnens fötter växer verkligen fort och skönt att dina barn har många par skor! :-D Kramis

2018-06-09 @ 14:57:14
URL: http://starbys.se
Postat av: Mamma/mormor

Det är ju bara 8 par var 😂, det behövs ❤️

2018-06-09 @ 19:57:09
Postat av: Mirre Sweetwords

Vår tös har också mer skor än någon av oss =D

2018-06-10 @ 10:38:26
URL: http://myflowergirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0