Gripen är ju i och för sig ett ståtligt djur...

När man åker bil i många timmar i rad tryter både samtalsämnena och intelligensen i samma takt som bensinmätaren sjunker. För vissa lite snabbare än andra. Nedan kommer utdrag ur en diskussion med mina kära moder, som under föregående samtal betvivlat googles- googles- kompetens. Hon litar inte heller på gps:er. Notera gärna tonfallet när hon föraöker sätta dit mig, och min mobils sökfunktion.
 
Det är Vänerns kontur, som statyn föreställer! Det kan du inte googla i alla fall!
Jo titta.. inte Vänern. Det är ju Värmland, som jag sa.
Men kolla vad de har för landskapsdjur då! 
Varg.
Vad skumt.. Vad har Blekinge?
Ekoxe.
Det trodde jag var Östergötlands! Men vad har skåne då!?
Kronhjort.
Nähä! Nu har du fel! Skåne har Grip!
 
Over and out
 
😍😚

Kommentarer
Postat av: Mamma/mormor

HAHAHAHA! Du fick inte med Torning Turso.....😂

2018-03-27 @ 20:21:23
Postat av: Netti Starby

Haha så roligt skrivet! 😂 Kramis

2018-03-27 @ 21:38:50
URL: http://starbys.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0