Skiddag 1

Sienna klockan 7 i morse: hinner vi åka ett par åk innan frukost?
Klockan 7:30: ska vi gå nån gång?
Klockan 8:00: snälla mamma vi kan väl gå ut nu!?
Sedan åkte hon mellan 9-12. 
Klockan 12: jag vill inte hem och äta! Jag vill åka mer! 
Åkte mellan 14-16.
Klockan 16: jag kan åka mer! Vi behöver inte åka hem.
Klockan 17: vi hinner ett par åk nu efter maten?
Klockan 17:30: snälla mamma, vi kan väl åka ett litet åk till?
 
Hur är ungen inte trött?! Hon kan åka blå och gröna backar själv, åka knapplift på egen hand, har testat gondol, kan stanna och ploga och har börjat öva på svängar. Och kan ta på och av skidor och pjäxor på egen hand. Nice! Imorgon är det dags för Jullan att testa. 
 
Varför har jag inte en bild på Sienna, kan man fråga sig? Tydligen har jag inte fotat henne på hela dagen, utan bara filmat en massa. Min duktiga unge!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mirre

Duktig tös =D

2018-03-19 @ 22:21:31
URL: http://sweetwords.se
Postat av: Mamma/mormor

Efter 2 dagar när jag stannar för att ”vänta in” henne och hon är hack-i-häl och flåsar förbi 😂

2018-03-20 @ 21:28:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0