Älskade sol

Kan man vara kär i solen? Jag är störtförälskad. Älskar den definitivt mer än Kim, och troligtvis mer än barnen också. I alla fall för tillfället (Julie- sluta vakna kl 05 VARENDA JÄVLA DAG). Allt blir liksom så myckrt lättare när det är sol. Idag hängde vi på en lekplats/läroplats vid Hyllie, där man kan leka med vatten. Cyklade dit, med Sienna på egen cykel. Så duktig! Josse kom och hängde med oss, och Julie valde att uträtt behov i en blöja, en baddräkt, två par trosor och två shorts. Då anade jag magsjuka, och vi fick sticka. Valde att gå hem, för att hinna snacka lite med Höör-polaren som jag träffar alldeles för sällan. Sienna cyklade i förväg och stannade på alla lekplatser längs vägen, medan Julie varvade mellan att vara pigg och hoppa av och leka hon med, och att vara astrött och ha ont. Drog med mig Josse hem, så vi kunde käka ihop och mingla mer. Väl hemma mådde Julie mycket bättre, och vad det än var som störde hennes mage så verkar det vara borta. Skönt! Fast jag ska inte ropa hej än, för jag bytte sängkläder igår. Varje gång jag bäddar rent kommer där kräk, spill av något de smugglat in, en läckande blöja eller slajm som de gömt undan. Hoppas på slajm denna gången, för jag orkar inte med fler sjuklingar. Men rätt underbar dag, som definitivt beror mycket på den underbara solen. Älskar att vara utomhus! Imorgon blir det ny lekplats, och massa lek. Wunderbar!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0