Julies önskelista

Julie fyller 3 år om en månad! Min lilla bebis! Är inte alls en bebis längre, så jag måste sluta behandla henne som en sån. Tänkte skriva lite saker hon önskar sig, ifall någon släkting vill veta eller om jag behöver tips inför framtiden. Jag och Kim ska ge henne en dockcykelsits, dockcykelhjälm och dockjacka, samt kinekt leksand. Förutom detta önskar hon sig:
  • Litet LOLägg med docka. Måste vara lilla versionen. Måste innehålla docka.
  • Vaiana-barbie
  • Bebis-barbie
  • Sandlekset med muffinstema (finns på br)
  • Kling och Klangfigurer från Pippi (små i plast- finns på jollyroom)
  • Bamsefigurer (små i plast)
Skåda ett ursnyggt kollage
Framförallt muffinssetet tror jag att hon hade blivit själaglad för! Och Lol-dockan. Och bebisbarbie. 😍

Kommentarer
Postat av: Netti Starby

Jag vill också se mina barn som små bebisar och förstår vad du menar. Gulliga saker hon önskar sig! :-D Kramis

2018-05-16 @ 07:05:48
URL: http://starbys.se
Postat av: Mamma/mormor

Sparar listan till Bebisens födelsedag 😜❤️

2018-05-16 @ 23:50:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0