Så talar en sann blondin

Idag har inte varit en bra dag för mig, när det kommer till aktivitet i hjärnkontoret. 
 
1. Meddelade en klass (som tycker om mig) att de nog inte ska ha mig i nian pga omorganisering. Smaaaart att säga det innan jag vet säkert, innan jag vet vem som kommer att ha dem... och i dessutom att säga det i början av lektionen. 
 
2. Pratade med banken, som bad mig uppge min sambos arbetsgivare. "EP. service". "Erik... Peter..?" "Nej, Erik Persson. I Lomma. Som har hand om vitvaror." Han bad mig inte utveckla vad min sambo jobbade med, utan ville bekräfta bokstäverna. Fail.
 
3. Kim berättade om en kompis som skulle låta måla om sin lägenhet medan hon var utomlands. "Hon ska passa på att måla om hela lägenheten! Svart." "Va?! Varför vill hon ha hela svart!?" 
 
Hoppas på bättre flyt imorgon.

Kommentarer
Postat av: Emma

Hahha så jävla ball kan säga TT jag skrattar så jag gråter 😂😂😂 kanske överdrivet men tyckte dom två sista var så sjukt roliga.

2018-05-29 @ 11:36:29
URL: http://https://nouw.com/ernemar
Postat av: Yohanna af Skovde

Haha! Jag sa förra veckan, "Robert tycker inte att jag är smart eftersom jag inte är intelligent!" Jag skyller på hormonerna :)

2018-05-29 @ 19:58:39
URL: http://yohannaafskovde.se/
Postat av: Mamma/mormor

HAHAHAHA! Ja, ibland öppnar du munnen innan tanken är bearbetad 😂❤️😘

2018-05-29 @ 23:18:32
Postat av: Ika

Hahaha!

2018-06-03 @ 00:28:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0