Konsten att inte väcka sin moder

Igår kväll:
 
"Julie, du får inte väcka mig imorgon. Då blir jag så trött och orkar inte leka. Jag har ställt fram en yoghurt till dig. När du vaknar kan du tända, äta den och börja leka eller starta tvn."
 
"Då väcker jag pappa istället!"
 
"Nej.. inte väcka någon. Ät din yoghurt och lek själv?"
 
"Mamma, hon får lov att väcka mig!"
 
"Okej. Gå in till Sienna när du vaknar."
 
Och ungen lydde order! Tyvärr kl 02 första gången. Efter lite fräsande från mig somnade de dock om, i samma säng. Naw. Sedan försökte de gå upp kl 05. Jag hotade att dra in lördagsgodiset. De somnade igen. Och vaknade 07! Score! Nu är jag redo för dagen!

Kommentarer
Postat av: Mamma Malin

Hahaha, tanken var bra! Mina sover som bäst i samma säng faktiskt, jättesött :)

2018-11-24 @ 17:19:21
URL: http://www.mammamalin.se
Postat av: mamma/mormor Lena

Så himla gulligt när de sover i samma säng 😀❤️!

2018-11-25 @ 19:45:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0