Önskan att sova i moderns säng

För ett tag sedan hade vi en period när ungarna kom in i min säng varje natt. Både två. Vid olika tillfällen under natten. Och sedan när de vaknade på morgnarna blev de så överlyckliga av att se varandra att de väckte varann och började busa. Inte idealiskt för min heliga nattsömn. Därför hade jag ett samtal med dem, där jag förklarade att om de kom in till mig så skulle jag ge dem en kram, leda tillbaka dem till deras egen säng och bädda ner dem. De trodde mig inte. Jag fullföljde dock det, och har nu fått skörda resultatet; Sienna har lärt sig att det inte är lönt att komma in till mig, och sover gott i egen säng varje natt. Julie har lärt sig att smyga in till mig och snabbt somna, så att jag inte har hjärta att leda tillbaka henne när hon upptäcks. Den ungen alltså! Men oavsett vilket så får jag sova ostört, så man kan säga att det ändå blev lyckat. 
 
Sovande barn hos mormor
 

Kommentarer
Postat av: Frida

Vad skönt att du får sova, planen gick ändå ganska bra då. 😍👌🏽Älskar siennas sovstil!❤️

2018-11-08 @ 20:53:12
Postat av: Mamma/mormor Lena

Och 1g/ vecka får jag njuta av när båda två kryper ner hos mej vid 05.30-06.00 ❤️❤️. Inte för att sova, men för att mysa och morgonpladdra en stund. Sötnosar 😍😍

2018-11-08 @ 23:22:02
Postat av: Mirre

Hehe bra manöver, vår tös kommer också in vissa nätter, då sover jag sämre

2018-11-10 @ 22:43:49
URL: http://sweetwords.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0