Sådär lugn helg

Skulle ha en lugn helg. Gick sådär. Började i Bokskogen igår, med grill och kompishäng. Därefter fortsatte kompishänget här, innan vi drog som en stor flock och storhandlade. Och sen småhandlade. Hem och lagade mat, innan jag däckade framför tvn. Efter 11 timmars sömn (huuuur?!) så var jag rätt pepp på denna dagen. Julie var bjuden på sitt första barnkalas, vilket Sienna rätt fort krashade. Det var på Leos och storasystern till födelsedagsbarnet var Siennas kompis. Så de liksom smugglade in henne. Hängde där 3 timmar. Därefter hämtade vi modern som cyklat till vårt hus. Tillsammans med henne shoppade vi lite och hittade sedan ett underbart pumpaställe. Nu har vi precis landat här hemma, och ska strax äta. Sedan ska jag försöka se klart serieavsnittet- Morden- som jag somnade ifrån igår. Två veckor till lov. Räknar dagarna. Ska bli fööönt. 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mamma/mormor Lena

#sockerkoma 😜. Söta Pumpor 😍😍😘😘

2018-10-14 @ 19:29:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0