Tisdagslista

  • Har en asrolig grupp kollegor som jag samarbetar med inom svenskan, varje tisdag.
  • Börjar komma mer och mer på plats i huset.
  • Julie har jätteroligt med sin nya kompis. Idag åt hon där och fick sedan följa med dem på en lekplats. Naaaaw! (Fast jag dog lite inombords. Var är min bebis?!)
  • Börjar jobba 80% denna veckan. Fööönt!
  • Är i fas med plugg och jobb.
Mammas lilla bokmal när hon valde godnattsaga igår. Vi har börjat läsa varje kväll igen, efter sommaruppehåll. Och Julie har en soffa i sitt rum! Perfekt för ändamålet. Mysigt.

Kommentarer
Postat av: Mamma/mormor Lena

Hon är ingen bebis, hon är ingen bebis, hon är ingen bebis...... ( försöker intala mej själv och acceptera 😬).Stor och duktig och snackar och vet vad hon vill. Helt underbar liten människa ❤️. Nu måste ni ( vi 😛) njuta av tiden med lite större barn innan det är dags för nästa bebis 😜

Svar: Hahahaha jag veeet! Men jag vill. Kim vägrar. Får kompromissa och köpa en kanin (för de kan bo utomhus).
Lisa

2018-09-05 @ 22:40:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0